Vind je het leuk om op een kantoor te werken? Ben je nauwkeurig, georganiseerd en houd je er van om zaken uit te zoeken? Dan is de opleiding Medewerker administratie bij MBO Utrecht misschien wel iets voor jou!
Let op: nieuwe opleidingsnaam is Assistant business services.
Deze opleiding past bij jou als je een pietje-precies bent. Je vindt het leuk om dingen uit te zoeken. Verder ben je behulpzaam, een telefoontje beantwoorden vind je geen probleem. Je houdt ervan om met computers te werken en ziet jezelf straks werken op een kantoor.
Voor deze opleiding betaal je lesgeld als je op 1 augustus ouder bent dan 18 jaar. Verder moet je rekening houden met de aanschaf van een laptop en kosten voor boeken en andere leermiddelen. Daarvoor moet je rekening houden met onderstaande kosten (ongeveer):
Leerjaar 1: €300,-
Leerjaar 2: €70,-
Laptop: €500,-
Als medewerker administratie ben je werkzaam in grotere of kleinere organisaties van het bedrijfsleven of de overheid. Je voert ondersteunende werkzaamheden uit in een administratieve omgeving.
Je houdt je als medewerker administratie vooral bezig met vastleggen van gegevens van de verschillende afdelingen. Zo is er een debiteurenadministratie, een crediteurenadministratie, een inkoop- en een verkoopafdeling. Je bent de schakel in het vastleggen van informatie over goederen en financiën in het bedrijf.
Daltonlaan 200
Utrecht
+31 (0) 6 257 050 51 (WhatsApp)
De AcademieNa je aanmelding start de kennismaking. We nodigen je uit voor de verplichte kennismakingsactiviteiten en vragen je een Digitaal Doorstroom Dossier aan te maken. De activiteiten zijn bedoeld om jou een nog beter beeld te geven van de opleiding en het beroep. En om te kijken of de opleiding past bij wat jij wil, kan en leuk vindt.
Check snel onze
Open Dagen, rondleidingen en oriëntatieworkshops!
Academie voor Economie en Ondernemen
Academie voor Economie en Ondernemen
Academie voor Economie en Ondernemen
Academie voor Economie en Ondernemen
Academie voor Economie en Ondernemen
Volg ons
Je kan ons volgen op de volgende socials