Jaarverslag 2013

Jaarverslag 2013 MBO Utrecht

‘Op koers’. Dat is de titel van het jaarverslag van MBO Utrecht dat vandaag is verschenen en  waarin we terugblikken op 2013, een enerverend jaar voor MBO Utrecht.

MBO Utrecht is op 1 januari 2013 van start gegaan als kleinschalige interconfessionele mbo-instelling die in de regio Utrecht hoogwaardig onderwijs verzorgt. 4400 studenten volgen een opleiding aan een van onze dertien academies.

In het eerste jaar als zelfstandige onderwijsinstelling is er door alle medewerkers hard gewerkt aan een solide basis voor de toekomst. MBO Utrecht is financieel gezond en de organisatie en processen zijn opnieuw ingericht maar bovenal is het hele jaar gefocust op onderwijskwaliteit.

Het afgelopen jaar is er veel bereikt. Er ligt een solide fundament en er is een stevige en heldere koers uitgezet. In jaarverslag leggen we verantwoording af over het eerste jaar van MBO Utrecht. En geven we een doorkijkje naar 2014, want ook over 2014 kunnen we al mooie (tussen)resultaten melden. Net als in 2013 gaat MBO Utrecht in 2014 op volle kracht vooruit.

Klik hier voor de digitale versie van het jaarverslag en het persbericht.

Deel deze pagina: